2010-09-07

國產凌凌漆 - "古時有關雲長全神貫注捉象棋刮骨療毒,今日有我凌凌漆聚精會神睇鹹帶鑿骨攞彈頭"

<鑽探周星馳>電影國產凌凌漆中,看A片取彈頭一幕,該影片是(1985,中文譯名:春潮爛漫海棠紅),是低成本美国A片。女主角Traci Lords接拍時只有17歲。只出現過兩次的鏡頭,竟然給人搜索出來。對電影人來說,用家這種「深入鑽探」真的令人興奮。




凌凌漆:(從桌上攞出錘、螺絲批)幫我鑿佢出嚟。
阿琴:鑿?!
凌凌漆:鑿。
阿琴(空中錘敲螺絲批):就噉鑿?
凌凌漆:唔係點鑿啊?
阿琴:你唔使麻醉架?
凌凌漆:(一定神)要。(摸出一盒錄像帶)開著餅帶佢吖。
(阿琴放盒錄像帶,畫面上卻系鹹片)
阿琴:你唔系入錯帶係咪?
凌凌漆:冇,呢招叫做轉移視線分心大法
阿琴:這招分明叫老漢推車,你唔好當我唔識嘢喎。
凌凌漆:我係講緊我呢個方法,係古代神醫華佗所用嘅麻醉大法。古時有關雲長全神貫注捉象棋刮骨療毒,今日有我凌凌漆聚精會神睇鹹帶鑿骨攞彈頭,開始——(見阿琴 望住電視機發呆)遲啲先睇吖!
阿琴:哦。
(鹹帶裡面發出鬼妹叫床聲,阿琴一路幫凌凌漆鑿骨)
凌凌漆:噢——,嗯——
阿琴:啲骨頭同子彈太近喇,隔離重有好多神經線,好痛啊,你忍嚇。
凌凌漆:黑人都有啊?嗯——。(電視裡面鬼妹:嗯——啊——)做咩停曬手啊?(向下一睇)噢,我專登將全身嘅血扯埋一齊集中喺一碌,以免佢失血過多嘅啫。唔好理埋啲無謂嘢,繼續啦。
阿琴:佢遮住我視線啊,你撥開佢吖。
凌凌漆(撥開衫):Yeah!Come on!大力啲!(阿琴用力一擊)大力啲——
阿琴:做咩啊?太大力啊?
凌凌漆:我唔係你講啊,我同個黑人講架咋。

Ref - 梁栢堅's微博

Best Blogger Tips

No comments: