2008-06-30

巴士阿叔 2008

昨晚乘巴士回家時, 司機突然將一位乘客叫停
事源乘客上車時付長者車資, 但沒出示長者證件
司機問他拿出六十五歲老人證件出來
他已經態度不好地說"我夠65歲啦", 遲遲不肯拿出"老人證"來
後來又說自已剛過生日未去申請,
司機便問他拿出示身份證, 看到出生日期為1944年4月4日
便說未他足65歲, 要附全資
巴士阿叔便有以下偉論: "我1944年4月4日出世, 過o左64歲, 係咪即係65歲呀?"

"你話啦, 我足o左64歲, 咁係咪即係65歲呀, 唔係65歲咁係幾多歲呀?"

"我搭火車, 港鐵佢地都話都無問題, 咁點解搭巴士又唔得呀?"

"不如問下各位乘客啦?" (我深信腦筋清醒的都應該很清楚答案)

期間我想有很多乘客都被其歪理弄至分不清他到底是是64或65歲
還驚動到巴士站站長及隧道旁的交通指導員上車討論

SC便用一個極顯淺的例子說: "你今年17歲多d, 係咪即係夠18歲去申請成人身份證呀?"
最後巴士阿叔的朋友息事寧人便替他付車資
短暫結束這鬧劇

司機開車後, 巴士阿叔還不服氣,
有另一位乘客跟他說其實這是灰色地帶
我真的"火都o黎", 我跟他們說: "一d都唔灰色, 一係就o岩一係就錯, 而家你就係好錯"
巴士阿叔不斷地說"足o左64歲, 咁即係幾多歲先? 唔係65歲咁係幾多歲呀?"
尊重老人家我懂, 但恃老賣老我就不接受,
便跟他鬥歪理: "我一出世0歲, 過o左一日, 即係1歲啦. 再過多一日, 又變2歲, 計o下計o下我家陣咪萬幾歲?"

巴士阿叔臨下車前贈司機一兩句難聽的說話
這種自已歪理還怪責別人的仆街
真想灌佢水泥然後掉佢落東京灣

Best Blogger Tips

No comments: