2007-06-30

iPhone Day

六月廿九日, iPhone Day終於來臨
之前身邊朋友們紛紛問我會不會立刻買
我的回答是:
$500唔算貴
皆因幾年前我當初買iPod (2G)時, 20G都要$500啦





買就一定買, 不過:
(1) 有Sim lock, 香港打唔到電話
(2) 香港無carrier support, visual voicemail用唔到
(3) Google maps對香港無用
(4) 又未可以正式買iTunes Store content, 剩係靠gift card買music, movie都幾煩

所以即使我買到(朋友嚮Chicago Apple Store晨早七點call我話可以買多部俾我)
我都唔諗住買
因為一部打唔到電話既iPhone... 對我暫時未有用

另, 正確寫法係iPhone, 唔係IPHONE, iphone, Iphone...
連名都唔識打既, 真係"唉..瘋"..

Best Blogger Tips

2 comments:

gabefung said...

就算你個frd買左部iPhone比你,未做activiation揀plan上台既話當係iPod用都唔得,咁真係哂鬼氣。不過正如appletv一樣,歌同movie可以自已rip,唔一定靠itunes store吧。

anf said...

無錯, activate唔到就真係$500買塊玻璃加舊鐵...

其實係因為唔想買碟自己rip咁煩先想用iTS
(反正rip咗後都唔會睇碟架啦)

不過就算香港有iTS都無用
有幾多人真係會好似我地咁傻肯俾錢買cd.. 唉..